באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה

רומא, ונציה, פירנצה, מילאנו, שייט באגם גרדה ועוד: טיול מאורגן 8 ימים באיטליה, החל מ-$1,060 לאדם

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של אירופה כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר גרו 1060 $
2 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
3 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
4 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
5 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
6 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
7 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה
1 איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה

איטליה הקלאסית - טיול מאורגן 8 ימים כולל ראש השנה

רומא, ונציה, פירנצה, מילאנו, שייט באגם גרדה ועוד: טיול מאורגן 8 ימים באיטליה, החל מ-$1,060 לאדם
בחרו מהאופציות הבאות
מ- 1,060 $
משוקלל לאדם
פג תוקף
בקצרה
כולל ראש השנה • טיסות • מלונות • מדריך • סיורים • ארוחות בוקר
פרטים נוספים
עד 12 תשלומים ללא ריבית*
תיאור העסקה
טיול מאורגן לאיטליה הקלאסית - הוותיקן, טיבולי, קסטלי רומאני, שייט באגם גרדה ומילאנו.

המחיר כולל:
• טיסות בינלאומיות
• מיסי נמל  ודלק
• בתי מלון מדרגה ראשונה ודרגת תיירות טובה
• מס אכסון מקומי (ע"פ חוק) על השהיה/לינה בכל בתי המלון  באיטליה, בהם תשהה הקבוצה
• ארוחות בוקר בסגנון מזנון חופשי BUFFET
• אוטובוס תיירים ממוזג ונוח לביצוע תכנית הטיול
• סיורים וביקורים כמפורט בתכנית הטיול
• תשר (טיפים) לנותני השירותים בחו"ל, למעט דמי סבלות
• מלווה קבוצה מצוות נתור

מסלול טיול בתאריכים 1-8.9 | 27.9-4.10 | 29.9-6.10:
1. תל אביב, מילאנו, אזור ורונה
נפגש בנמל התעופה בן גוריון ונטוס לצפון איטליה. לאחר הנחיתה ניסע לעיר הנוצצת מילאנו, הבירה הכלכלית של איטליה ובירת האופנה העולמית. נבקר בכיכר הדואומו המרשימה על שלל מבניה,  נלך בגלריית ויטוריו עמנואל השני, נצפה אל בית האופרה לה סקאלה די מילאנו ונטייל להנאתנו במדרחוב המפורסם בחנויות ומותגים. בתום הביקור פנינו מזרחה אל עבר מלונינו באזור ונציה.

2. ונציה
היום מוקדש לונציה, היפה שבערי איטליה. נשתמש בתחבורה הימית הייחודית לעיר הזאת ונבקר ב"גטו" היהודי שנוסד כאן במאה ה-16 וממנו נולד המושג "גטו", נראה את גשר הריאלטו, המפורסם ואת גשר האנחות. נקדיש זמן לטיול בכיכר סן מרקו שבה  הקתדראלה, מגדל הפעמונים וארמון הדוג'ים המרהיב. המעוניינים יוכלו להצטרף לביקור באי הזכוכית מורנו או באי  הדייגים בורנו (בתשלום) ו/או לשוט בגונדולות, באווירה הרומנטית של העיר המיוחדת (בתשלום). בתום הביקור נשוב לבית המלון.
 
3. (הרי הדולומיטים)
יום חופשי. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) ליום טיול בהרי הדולומיטים - אחד האזורים היפים והמרתקים ביותר באירופה.  ננוע  צפונה  בנוף ציורי ונחלוף על פני עיירות הלקוחות כאילו מהאגדות. הדרך המפותלת בין ההרים,  תוביל  אותנו בנתיב עוצר נשימה, לפסגות מושלגות, אגמים, יערות עבותים  וכפרי עץ הטובלים בירק. בדרכנו נעצור לביקור בעיירות הקטנות, באחד מהאגמים הקטנים ונעצור במעברי ההרים, כדי להתפעל מתצפיות הנוף המרהיבות. לעת ערב  נחזור למלוננו.

4. ורונה, אגם גרדה-סירמיונה, שיט בסירות מרוץ,  טוסקנה
הבוקר ניסע לורונה, עירם של רומיאו ויוליה. נטייל לאורך המדרחוב האלגנטי של העיר אל ביתה של יוליה והמרפסת המפורסמת שם עמדה והאזינה לסרנדות ששר לה רומיאו. נמשיך בסיורנו ונראה את האמפיתיאטרון הרומי המרשים וכיכרותיה החשובות של העיר.  נמשיך אל עבר העיירה הקסומה – סירמיונה, היושבת על לשון יבשה צרה שחודרת אל אגם   גרדה והתפרסמה כמקום נופש לעשירי איטליה. נטייל בין רחובותיה הציוריים, בתי הקפה,  הגלידריות הרבות שעמוסות בערימות צבעוניות של גלידה איטלקית משובחת, המסעדות והחנויות הקטנות. נצא לשיט מרגש בסירות מרוץ ונירא את סירמיונה מזווית קצת אחרת. בתום הביקורים נדרים אל עבר חבל תוסקנה בו נשהה בימים הקרובים. 

5. פירנצה, פיזה
נקדיש את היום לפירנצה בירת טוסקנה. נערוך תצפית על העיר מכיכר מיקלאנג'אלו, נמשיך בסיור מודרך במרכזה של העיר ונראה את הדואומו ביפי הדרו, את "שערי גן העדן" של בית הטבילה כיכר סניוריה עמוסת הפסלים, ה"פונטה וקיו"- הגשר העתיק, שוק הקש ועוד. נמשיך  לפיזה לראות את סמלה המפורסם של העיר -  "המגדל הנטוי", שנבנה במאה ה- 12 ונטה על צידו במהלך בנייתו. בתום הביקורים נחזור למלונינו.

6. סן ג'ימיניאנו, רומא
הבוקר ניסע לביקור בסן ג'ימיניאנו של המגדלים היפים, עיירה מימי הביניים, בה התחרו אצילי העיר מי יבנה מגדל יותר גבוה מעל ביתו. מספר מגדלים מאותה תקופה נותרו על כנם ומהווים תפאורה יוצאת דופן לעיירה.
נמשיך לרומא בירת איטליה, המכונה "עיר הנצח". בערב יוכלו המעוניינים לצאת  (בתשלום) לסיור ב"רומא הרומנטית", לחוש את האווירה האיטלקית האמיתית בכיכרות הידועות של העיר: פיאצה נבונה ופיאצה רוטונדה בה נמצא הפנתיאון, המבנה העתיק ביותר ברומא שנותר בשלמותו, וכמובן שנשליך מטבעות במזרקת המשאלות הפונטנה די טרבי.

7. רומא 
את היום נקדיש לרומא בירת איטליה. במהלך סיור מודרך בעיר, נראה את הקולוסיאום, נבקר בכנסיית סן-פייטרו אין וינקולי, בה נמצא פסל משה של מיכאלאנג'לו, נערוך תצפית על הפורום הרומאי ושער טיטוס, נראה את פיאצה ונציה, נבקר בכנסיית סן פטרוס שבוותיקן -  הכנסייה הגדולה ביותר בעולם.

8. רומא, טיבולי – וילה ד'אסטה,  קסטלי רומאני, תל אביב
ניסע לעירה טיבולי בה נבקר בגני המזרקות המרשימים של וילה ד'אסטה, שהוכרו על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. נמשיך לקסטלי רומאני, אזור של הרי געש כבויים. נראה את העיירה הציורית קסטל גנדולפו היושבת מעל אגם אלבנו ומשקיפה על נוף קסום ונבקר בעיירה הקסומה נמי.  בתום הביקורים נארוז את כל המתנות ושלל החוויות והרשמים, ניסע לנמל התעופה של רומא ממנו נמריא חזרה הביתה.


מסלול טיול בכל שאר התאריכים:
1. תל אביב, רומא, קסטלי רומאני
נפגש בנתב"ג ונטוס לרומא בירת איטליה, המכונה "עיר הנצח". לאחר הנחיתה ניסע לקסטלי רומאני, אזור של הרי געש כבויים. נראה את העיירה הציורית קסטל גנדולפו היושבת מעל אגם אלבנו ומשקיפה על נוף קסום ונבקר בעיירה הקסומה נמי. לאחר הביקורים ניסע למלוננו ברומא. בערב יוכלו המעוניינים לצאת  (בתשלום) לסיור ב"רומא הרומנטית", לחוש את האווירה האיטלקית האמיתית בכיכרות הידועות של העיר: פיאצה נבונה ופיאצה רוטונדה בה נמצא הפנתיאון, המבנה העתיק ביותר ברומא שנותר בשלמותו, וכמובן שנשליך מטבעות במזרקת המשאלות הפונטנה די טרבי.
 
2. רומא  
את היום נקדיש לרומא בירת איטליה. במהלך סיור מודרך בעיר, נראה את הקולוסיאום, נבקר בכנסיית סן-פייטרו אין וינקולי, בה נמצא פסל משה של מיכאלאנג'לו, נערוך תצפית על הפורום הרומאי ושער טיטוס, נראה את פיאצה ונציה, נבקר בכנסיית סן פטרוס שבוותיקן -  הכנסייה הגדולה ביותר בעולם.
 
3. רומא, טיבולי – וילה ד'אסטה, סן ג'ימיניאנו
נתחיל את היום בנסיעה לעירה טיבולי בה נבקר בגני המזרקות המרשימים של וילה ד'אסטה שהוכרו על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמי. לאחר הביקור נצפין  אל עבר חבל טוסקנה. נערוך ביקור בסן ג'ימיניאנו, עיירת המגדלים היפים מימי הביניים, בה התחרו אצילי העיר מי יבנה מגדל יותר גבוה מעל ביתו. מספר מגדלים מאותה תקופה נותרו על כנם ומהווים תפאורה יוצאת דופן לעיירה. בתום היום נגיע למלוננו בטוסקנה.  
 
4. פירנצה, פיזה
נקדיש את היום לפירנצה בירת טוסקנה. נערוך תצפית על העיר מכיכר מיקלאנג'אלו, נמשיך בסיור מודרך במרכזה של העיר ונראה את הדואומו ביפי הדרו, את "שערי גן העדן" של בית הטבילה כיכר סניוריה עמוסת הפסלים, ה"פונטה וקיו" - הגשר העתיק, שוק הקש ועוד. נמשיך לפיזה לראות את סמלה המפורסם של העיר -  "המגדל הנטוי". בתום הביקורים נחזור למלוננו.
 
5. טוסקנה, מילאנו, חבל ונטו
הבוקר נשים פעמינו צפונה לעבר חבל לומבארדיה ונבקר בבירתה - העיר הנוצצת מילאנו, הבירה הכלכלית של איטליה ובירת האופנה העולמית. נבקר בכיכר הדואומו המרשימה על שלל מבניה,  נלך בגלריית ויטוריו עמנואל השני ונצפה על בית האופרה לה סקאלה די מילאנו. בתום הביקור נמשיך למלונינו בחבל ונטו.
 
6. (הרי הדולומיטים)
יום חופשי. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתשלום) ליום טיול בהרי הדולומיטים - אחד האזורים היפים והמרתקים ביותר באירופה.  ננוע  צפונה  בנוף ציורי ונחלוף על פני עיירות הלקוחות כאילו מהאגדות. הדרך המפותלת בין ההרים,  תוביל  אותנו בנתיב עוצר נשימה, לפסגות מושלגות, אגמים, יערות עבותים  וכפרי עץ הטובלים בירק. בדרכנו נעצור לביקור בעיירות הקטנות, באחד מהאגמים הקטנים ונעצור במעברי ההרים, כדי להתפעל מתצפיות הנוף המרהיבות. לעת ערב  נחזור למלוננו. 
 
7. אגם גרדה-סירמיונה, שיט בסירות מרוץ, ורונה
ניסע העיירה הקסומה – סירמיונה, היושבת על לשון יבשה צרה החודרת אל אגם   גרדה והתפרסמה כמקום נופש לעשירי איטליה. נטייל בין רחובותיה הציוריים, בתי הקפה,  הגלידריות, המסעדות והחנויות הקטנות. נצא לשיט מרגש בסירות מרוץ ונראה את סירמיונה מזווית קצת אחרת. נמשיך לורונה, עירם של רומיאו ויוליה. נטייל לאורך המדרחוב האלגנטי של העיר אל ביתה של יוליה והמרפסת המפורסמת שם עמדה והאזינה לסרנדות ששר לה רומיאו. נמשיך בסיורנו ונראה את האמפיתיאטרון הרומי המרשים וכיכרותיה החשובות של העיר. בתום הביקורים נחזור למלוננו. 
 
8. ונציה, תל-אביב
היום מוקדש לונציה, היפה שבערי איטליה. נשתמש בתחבורה הימית הייחודית לעיר הזאת ונבקר ב"גטו" היהודי שנוסד כאן במאה ה-16 וממנו נולד המושג "גטו", נראה את גשר הריאלטו, המפורסם ואת גשר האנחות. נקדיש זמן לטיול בכיכר סן מרקו שבה  הקתדראלה, מגדל הפעמונים וארמון הדוג'ים המרהיב. המעוניינים יוכלו להצטרף לביקור באי הזכוכית מורנו או באי  הדייגים בורנו (בתשלום) ו/או לשוט בגונדולות, באווירה הרומנטית של העיר המיוחדת (בתשלום). נארוז את כל המתנות ושלל החוויות והרשמים, ניסע לנמל התעופה ונמריא חזרה הביתה.

חופשה נעימה :)


מספר עסקה - 1035597

 
תנאים נוספים



האותיות הקטנות


 
תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.
תקף במגוון תאריכים בחודשים מאי-אוקטובר 2020, כולל ראש השנה.

פרטי טיסות:
חברת תעופה אל על
כולל מזוודה עד 20 ק"ג ותיק יד עד 5 ק"ג
10-17.4
הלוך: המראה: 06:05, נחיתה: 08:45
חזור: המראה: 12:10, נחיתה: 16:55
1-8.9 | 27.9-4.10 | 29.9-6.10
הלוך למילאנו חזור מרומא
הלוך: המראה: 07:45, נחיתה: 10:55
חזור: המראה: 21:45, נחיתה: 02:05 למחרת
שאר התאריכים:
הלוך לרומא חזור מוונציה
הלוך: המראה: 06:05, נחיתה: 08:45
חזור: המראה: 21:30, נחיתה: 01:55 למחרת
שעות הטיסות נתונות לשינוי 

הערות נוספות:
יתכנו שינויים בסדר הביקורים
בתקופת ירידים, כנסים, תערוכות ופסטיבלים תיתכן לינה מחוץ לערים הראשיות
המחיר אינו כולל תשר למלווה הקבוצה. מקובל לתת תשר למדריך של כ- 4 אירו לכל נוסע (גם בגין ילדים) לכל יום טיול
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה
שער המרה הינו על פי דין
התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד 
שובר ה-GROO יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי' 
מספר עסקה - 1035597
קוד טיול DI
מדיניות ביטולים 

 
הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה, יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות של ''נתור" מייד עם רכישת השוברים למעט שבתות וחגים טלפון ''נתור' לביצוע הזמנות: 03-6274002. 
מימוש השובר הינו באחריות מחזיק השובר, הזמנה של השירות/ים המופיעים בשובר יש לבצע ישירות אך ורק אצל בית העסק ספק השירות, והינה בכפוף לאישור סופי של ההזמנה על ידי בית העסק בעת מימוש השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.
בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו.
 
לתשומת לבך, לאחר רכישת השובר עליך לממשו מול בית העסק על מנת להבטיח כי בית העסק ישריין עבורך את מקומך בטיסה ו/או החופשה.
 
לסגור את כל השירותים לטיסה בקליק
• לרכישת מט"ח לטיסה במחירים אטרקטיביים ובתשלומים לחצו 
כאן 
• לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן 
• לרכישת סים בינלאומי לחצו כאן