תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של לא פעילה - הרצאות כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר מלא 110
  • מחיר גרו 68
2 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
3 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
4 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
5 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
6 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
7 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
8 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
9 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים
1 הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים

הרצאות אונליין על הורות: מהרגלי שינה ועד גמילה ממסכים

מחיר
68
 
שווי
110
 
אזל המלאי
מחיר
69
 
שווי
110
 
אזל המלאי
מחיר
69
 
שווי
110
 
אזל המלאי
מחיר 68
38% הנחה
פג תוקף
בקצרה
איך להיות הורים - כלים מעשיים: הרצאות אונליין לבחירה עם פרופ' עמוס רולידר או מגוון מרצים נוספים.
תיאור העסקה
איך להתמודד עם התפרצויות זעם או עם בעיות קשב וריכוז, כיצד מגיבים לקשיים בהירדמות או מעודדים את הילדים לפעילות גופנית? איך לתווך לילדים תקופות סוערות או רגעי משבר במשפחה וכיצד ליצור שימוש מאוזן במסכים בבית. מיטב המרצים - ביניהם פרופ' עמוס רולידר, ד"ר בועז רפפורט וד"ר נעמי אפל - מגיעים אליכם עד הסלון עם הרצאות אונליין בזום על כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם איך להתחיל לשאול. 

הרצאה לבחירה:
משך כל הרצאה: שעה וחצי (20:30-22:00)
למי מתאימות ההרצאות? לכל אחת מההרצאות מועד שונה להורים לילדים וילדות מגיל לידה ועד 11 או להורים לילדים וילדות מגיל 12-20. יש לבחור בגיל המתאים במעמד רכישת השובר.

אתגרי ההורות העכשווית - פרופ' עמוס רולידר
בהרצאה תקבלו כלים מעשים לחינוך יעיל ולהתמודדות נכונה עם מגוון של קשיי ההתנהגות והתפקוד השכיחים ביותר בקרב ילדים כגון התפרצויות זעם, סירוב לשתף פעולה עם הנחית הורה (סרבנות), מריבות בין אחים, קשיי שינה, חרדות, חינוך בצל הקורונה ואתגרי השעה. בחלק המרכזי של המפגש יוצג מודל יישומי ויעיל (כלים שעובדים) המבטיח הצלחה של ההורים בחינוך הילדים לערכים חשובים של איפוק, התמודדות עם תסכולים, למידה עצמית והתנהגות מכבדת כלפי בני המשפחה. 

הפרעות קשב או עצלנות? ד"ר בועז רפפורט
לפעמים נדמה שהילדים עושים לנו דווקא, או שהם סתם עצלנים. בחלק מהמקרים מדובר בהפרעת קשב וריכוז. בהרצאה נבין מה קשה לילדים שלנו ואיך אפשר לעזור להם בלמידה, בשינה, עם החברים ועוד. לילד עם קשיים אין מתנה גדולה יותר מהורים שמבינים אותו נכון.
 

שינה - איך דבר כל כך פשוט הופך למסובךפרופ' ירון דגן
שינה היא אחת הפעילויות החשובות ביותר עבור הגוף והנפש - של הורים וילדים כאחד. אבל שינה היא גם אחד האתגרים הגדולים במשפחות רבות. מה חשיבותה? כיצד מתמודדים עם קשיים בהירדמות? כיצד מתמודדים עם הפרעות שינה? כלים, תובנות ומבט חשוב וחדש על אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל משפחה ובית.

משפחה בריאה בגוף בריא - סופי חיימוב, מאמנת כושר לילדים ונוער
למה חשוב לשמור על כושר? כיצד מעודדים ילדים להפעיל את הגוף? מה עדיף - חוג או מכון כושר? איזו פעילות לבחור כדי להנות ולא לסבול? יחד נקבע יעדים, נבין מה המינון הנכון ונלמד גם את הערך שבהתמדה.

זהירות, סערה מתקרבת! ד"ר נעמי אפל
כיצד משבר נקודתי של אחד מבני המשפחה עלול להשפיע על כל בני המשפחה? מהי הדבקה רגשית? כיצד מומלץ להתמודד עם תקופות סוערות במשפחה, או של אחד מבני הבית? כיצד מתווכים מסרים לילדים בתקופות של לחץ וחרדה? ובעיקר - כיצד לא מדביקים את הילדים בדפוסי התגובה וההתנהגות שלנו בשעות לחץ?

גמילה ממסכים - התמכרות או שימוש ממושך? ד"ר מירן בוניאל ניסים
אנחנו מודאגים מאוד מהשימוש המרובה במסכים בקרב ילדינו, אך באותה נשימה מאפשרים להם זמן מסך ממושך ומדלגים בעצמנו מאתר לאתר. ניתן וחשוב לאבחן התמכרות לאינטרנט, להבין מה מביא לשימוש בעייתי, כיצד ניתן למנוע זאת ולכוון לשימוש מאוזן. 

איך לגדל ילדים עם יחס בריא לאוכל ולתזונה? יעל דרור, דיאטנית קלינית ופזיולוגית MSc
איך לגדל ילדים (ובהמשך מבוגרים) עם יחסים בריאים לאוכל? איך להוביל אותם להקשיב לגופם ולבחור נכון מה לאכול? עד כמה חשוב להקפיד על ארוחה משפחתית והאם נכון לתת 'פרס' שהוא אוכל? מהי אכילה רגשית? נבין לעומק את יסודות התזונה נכונה - פרקטיקה במרכז הצלחת.

להביט במראה ולראות את אבא ואמא - ד"ר דרור אורן
לפעמים אנחנו נשמעים ומתנהגים בדיוק כמו ההורים שלנו. עד כמה אנו כלואים בצל עברנו, כפויים לשחזר דפוסים שהתגבשו בילדותנו ולהעבירם לילדינו? מדוע אנחנו חוזרים על הטעויות שהם עשו? למה כל כך קשה להיות 'אני' בתוך התהליך ההורי? כמבוגרים יש לנו אפשרות לעצב את ההורות שלנו מתוך חירות, בחירה ורצון חופשי אל עבר ההורים שתמיד רצינו להיות.

תקשורת חכמה ואוהבת עם דור ה-X ,Y ,Z - תמיר ליאון, אנתרופולוג יישומי
קשה לתקשר עם הדור הזה, או שאולי הדור פשוט שונה? הוא חושב אחרת, חולם אחרת, מרגיש ומתקשר אחרת. נגדיר מחדש את האמפתיה וההקשבה לילדינו, נבין את המאפיינים הייחודיים של הדור, מהם האתגרים והמוטיבציות המניעים אותו, מה חשוב בעולמו וכיצד אפשר לייצר תקשורת מכבדת ומועילה בין הורה לילד/ה, המגיעה מתוך הבנה עמוקה של תרבותו.

מין ומיניות - בואו נדבר על זה! - שרון צונץ פסיכולוגית ילדים מומחית
הורים רבים מוטרדים מתחום המיניות אצל ילדיהם - בבית, בביה"ס ובבילויים חברתיים. מהי מיניות בריאה, איך הזמינות והנגישות הטכנולוגית משפיעות על התפיסות שלנו בענייני מיניות, כיצד מקיימים דיאלוג משמעותי עם ילדים/מתבגרים בכלל ובתחום המיניות בפרט? נלמד איך לחזק את הקשר שלנו עם הילדים (גם) בנושא מיניות, ונחדד את הערנות שלנו ושלהם להתנהגות פוגעת בתחום זה.
 
שבלול
האותיות הקטנות
  • השובר בתוקף במועד אחד לבחירה - לפי השובר הנרכש
  • ביום ההרצאה יישלח למייל של חשבון ה-GROO שלך לינק להרצאה, שתתקיים בזום
    בהזמנת השובר הינך מאשר/ת העברת המייל שלך לבית העסק לצורך קבלת קישור מבית העסק לחיבור ב- ZOOM
  • רכישת שוברים ללא הגבלה
  • ​בית העסק הנו אחראי בלעדי לאיכות, טיב וטיפול במוצרים ושירותים שפורסמו ולמידע המוצג אודותיהם במודעה זאת
 
1
שבלול
תל אביב