באזור
תל אביב
פתח/סגור תפריט
תל אביב
ירושלים
חיפה והקריות
ראשון לציון והסביבה
אשדוד- אשקלון
הרצליה- רמת השרון
חולון- בת ים
נתניה והסביבה
רעננה-כפ"ס- הוד השרון
זכרון- חדרה-בנימינה
רחובות- נס ציונה
אילת
רמת גן- גבעתיים- בני ברק
פתח תקווה
כרמיאל נהריה והגליל המערבי
באר שבע
עפולה והעמקים
מודיעין- שוהם
הכנרת ורמת הגולן
בקעת אונו
תל אביב
מיקום
פירוט המוצר

טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית

הטיפול שלכם במיסטי קליניק: מדיקור ועד פרסותרפיה ב-109 ₪ במקום 250 ₪, גם בשישי

אוף, פספסת את הדיל הזה...

בקטנה! יש עוד מבחר גדול של לא פעיל טיפולים משלימים כאן למטה

אוף, פספסת את הדיל הזה...

  • מחיר מלא 250
  • מחיר גרו 109
  • נקנו 9+
2 טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית
3 טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית
4 טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית
5 טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית
1 טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית

טיפול ברפואה משלימה - מיסטי קליניק, חיפה ועתלית

הטיפול שלכם במיסטי קליניק: מדיקור ועד פרסותרפיה ב-109 ₪ במקום 250 ₪, גם בשישי
250 ₪ 56% הנחה
מחיר 109
56% הנחה
נקנו 9+
פג תוקף
בקצרה
טיפול לבחירה ברפואה משלימה כולל ייעוץ ואיבחון - קליניקת מיסטי קליניק.
תיאור העסקה
במיסטי קליניק תמצאו פתרונות למגוון רחב של בעיות רפואיות:
  • טיפול לבחירה 60 דקות כולל ייעוץ ואיבחון ב-109 ₪ במקום 250 ₪
    ​טיפולים לבחירה: דיקור סיני / טווינא / כוסות רוח / טיפול מקומי בקור-קריותרפיה / טיפול בחליפת לחץ (פרסותרפיה) / אוריקולותרפיה
על הטיפולים:
 
דיקור סיני
הדיקור הסיני עובד על נקודות אנרגיה ספציפיות הנמצאות בגופינו. דרך נקודות אלו ניתן להזרים אנרגיה במקומות בהם הוא חסום ולהבריא את הגוף באמצעות החדרת מחטים זעירות בנקודות שונות בגוף. במיסטי קליניק מטפלים בדיקור בבעיות של דורבן בכף הרגל, גב תפוס, כאבי גב, כתפיים וצוואר, דלקות בשרירים, כתף קפואה, מרפק טניס, דלקות בכף היד ומגבלות תנועה, הפגת מתחים, שיפור מצב הרוח ועוד.

טווינא
הטווינא היא טכניקת מגע אשר מכונה גם 'פיזיותרפיה סינית', מקור השם מגיע מדרך בא נעשית הטווינא כלומר, TUI - למשוך, NA - לתפוס, ואכן תפיסה ומשיכה של המרידיאנים מאפשרת פתיחת חסימות והנעת דם וחמצן והינה חלק מהטכניקה. במיסטי קליניק מטפלים בטווינא בבעיות של דורבן בכף הרגל, גב תפוס, כאבי גב, כתפיים וצוואר, דלקות בשרירים, כתף קפואה, מרפק טניס, דלקות בכף היד ומגבלות תנועה, הפגת מתחים, שיפור מצב הרוח ועוד.

כוסות רוח
הטיפול בכוסות רוח קיים כבר אלפי שנים ובעבר הוא שימש כמעט לכל מחלה. הכוסות עשויות מחומרים שונים כמו זכוכית, פלסטיק או סיליקון. שולי הכוס מעוגלים כדי למנוע פגיעה בעור המטופל. בתהליך הטיפול יוצרים תת-לחץ בחלל הכוס אשר מונחת על גבי העור של המטופל, תהליך שאינו כרוך בכאב, אך משאיר סימן בעור למספר ימים. כוסות רוח משמשות היום לטיפול בדלקות בשרירים ובפרקים, כאבי גב, כתפיים וצוואר, שכמות, הצטננות וגב תפוס.

 
קריותרפיה
הטיפול בקריותרפיה הינו חשיפה ממוקדת לקור יבש אשר מפעילה את חיישני החום הפזורים על פני העור, החיישנים שולחים אותות למוח הגורמים לו להפעיל את מנגנוני הריפוי, השיקום, האיזון וההתחדשות של הגוף. קריותרפיה מאפשרת ירידה משמעותית בכאבים בשרירים לאחר מאמץ ואימון כושר, מאפשרת לקצר את פרק זמן ההתאוששות לאחר מחלה, שבר, או ניתוח כירורגי. השיטה נחשבת ליעילה בטיפולי יופי, בטיפול בפסוריאזיס וכטיפול להפחתת צלוליט. במיסטי קליניק מטפלים בקריותרפיה מקומית בבעיות של דורבן בכף הרגל, פציעות ספורט, דלקות בשרירים, מגבלות תנועה, שיקום תנועתי, פצעי אקנה בפנים ובצוואר ומתיחת עור הפנים.

 
פרסותרפיה
טיפול בו שוכב המטופל על מיטה ומולבשים עליו שרוולים מיוחדים לרגליים, לידיים וחגורה רחבה עבור המותניים או הבטן. השרוולים מחוברים למכשיר פנאומטי בצינורות המזרימים אוויר לתאים בחליפה, וכך נוצר לחץ אויר משתנה המדמה את פעולת העיסוי הידני המשפיע על העור, השרירים, והוורידים. חליפת הלחץ מבצעת עיסוי לימפתי המסייע בניקוז רעלים מהגוף ובפתיחת חסמים בכלי דם והזרמת דם וחמצן לאזורים שלא קיבלו, ולכן הוא עוזר לחולי סכרת אם כאבי רגליים לקבל הקלה משמעותית בכאבים, וכמובן מסייע בהסרת הצלוליט באופן טבעי, ומשפר את תהליך חילוף הנוזלים,
במיסטי קליניק מטפלים בחליפת לחץ בבעיות של חולי סכרת עם כאבים ברגליים, שחרור שרירים וזרימת דם תקינה ברגליים ובידיים, והסרת צלוליט. הטיפול הוא טבעי.

 
אוריקולותרפיה
אוריקולותרפיה היא שיטת טיפול אשר מטפלת במגוון רחב של מחלות ע"י דיקור אפרכסת האוזן. השיטה מבוססת על תאוריה שהאוזן מייצגת את כל הגוף בתוכה. ההנחה כי איבר או אזור אחד בגוף מייצג את הגוף כולו נפוצה ברפואה הסינית, בדומה לאירידיולוגיה ורפלקסולוגיה. במיסטי קליניק אנחנו מטפלים באוריקולותרפיה בבעיות של דורבן בכף הרגל, בעיות ברכיים, קרסול וכף הרגל, גב תפוס, כאבי גב, כתפיים וצוואר,דלקות בשרירים, כתף קפואה, מרפק טניס, דלקות בכף היד ומגבלות תנועה, הפגת מתחים, שיפור מצב הרוח ועוד.

מיסטי קליניק
מיסטי קליניק הוא מכון המתמחה בהסרת צלוליט ובבריאות הגוף והוקם ע"י סדריק קרטר - פיזיותרפיסט סיני, ואלכסנדר פייגנבאום - מטפל במגע. הכל התחיל כאשר קרובת משפחה של סדריק סיפרה על טיפולים שהיא קיבלה באיטליה להסרת הצלוליט ע"י חליפת לחץ הנקרא פרסותרפיה. סדריק התלהב והחליט לחקור ולבחון את חליפות הלחץ והשפעתן בהסרת צלוליט וגילה שרוב המכונים המובילים באירופה, ארה"ב ורוסיה משתמשים בחליפות לחץ להסרת צלוליט בהצלחה רבה והחליט לפתוח מכון כזה גם בארץ.

 


תנאים נוספים



מיסטי קליניק
האותיות הקטנות
  • השובר בתוקף עד 60 ימים ממועד רכישתו
    ניתן לממש בימים א'-ה' 09:00-20:00, ו' 09:00-13:00
    יש לתאם מראש בטלפון: סניף חיפה: 07-47035428
    סניף עתלית: 050-2848871052-8548182
  • רכישה ומימוש של שובר אחד לאדם
  • יש למלא הצהרת בריאות טרום הטיפול, כל טיפול מתחיל בפגישת ייעוץ והכוונה על ידי מטפל מוסמך בקליניקה
    מותנה באישור הקליניקה טרם הטיפול בכפוף להתאמה לטיפול ולמצב בריאותי
  • שובר ה GROO-יהיה זמין בתום הרכישה תחת 'החשבון שלי'
  • בית העסק הינו האחראי הבלעדי לאיכות, לטיב ולטיפול במוצרים ו/או בשירותים שפורסמו
  • מהו המחיר המחוק 
  • מדיניות ביטולים 
1
סניף חיפה
השיקמה 2 חיפה
שעות פעילות:
א-ה 09:00-20:00
שישי 09:00-13:00
2
סניף עתלית
החרוב 52 עתלית
שעות פעילות:
א-ה 09:00-20:00
שישי 09:00-13:00